4 Mart 2015 Çarşamba

Addax Alışveriş




Merhabaa !

Yeni bir alışveriş postu ile karşınızdayım :)

Uzun süredir paylaşım yapmadığımı farkettim. İnstagramı daha aktif kullanıyorum.
Hala takip etmediyseniz hemen tık tıkk --> instagram.com/esininnotdefteri

Bursada eminim duymayan kalmamıştır ama yinede bilmeyen belki vardır diye birde ben söylemiş olayım.
FSM' ye Addax açıldı ve iyikiii açıldııı. 
Gelip geçerken mutlaka uğramadan edemiyorum artık. Bu alışverişim de 2 ayrı hafta alışverişimden oluşuyor.


Bakalım nelerr nelerr almışımmm :)



Hırka

%64 Akrilik
%36 Polyester kumaşından

Fiyatı: 19.95 TL



Penye

Arka kısmı Penye 
Ön kısmı Naylon kumaşından

Fiyatı: 14.95 TL



Penye

%50 Pamuk
%50 Polyester kumaşından

Fiyatı: 12.95 TL


İlk alışverişim bu 3 parçadan oluşuyor.

Hırkanın normal fiyatı 23 TL iken indirimle 19.90 Tl'ye 
Gri renkteki üzerinde smile ifadeleri olan penyeyi 14.95 Tl'ye
Koyu gri, hatta füme rengi diyebiliriz. Bu penyeyi ise 12.95 Tl' ye aldım.

Yani uygun fiyata tatlı mı tatlı kıyafetler aldım :)


Ceket

Ceket kumaşı gibi kalın değil
İnce Pamuklu kazakların kumaşında.

Fiyatı: 19.95 TL




Kazak

%60 Pamuk
%40 Viskoz 'dan yapılmış.

 Normal fiyatı 12 TL
İndirimle 9.95 TL' ye geldi.



Penye

%100 Viskoz'dan yapılmış.

Normal Fiyatı 12 TL
İndirimle 9.95 TL'ye geldi.



Penye

Fiyatı 13 TL.



İkinci alışverişimde bu 4 parçadan oluşuyor.

Uygun fiyata çok güzel kıyafetler aldığımdan eminimmm :))
Sizin fikirlerinizi de merak ediyorumm.




TAKİPTE KALINN!


2 yorum:

  1. Fiyatlar gayet uygunmuş ve aldıklarınızı çok beğendim :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. merhabalar hepsi çok güzel hayırlı olsun bloğunuzu takibe aldım bende beklerim sevgilerimle..
    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...